wtorek, 22 marca 2011

Moje małe tajemnice

Do zabawy zaprosiła mnie Cyber Julka,więc troszkę późno,ale napiszę coś o sobie:

1.Uwielbiam czytać.Moja mam twierdzi,że nie muszę jeść,ani spać,gdy czytam interesującą książkę.
2.Jestem strasznym nerwusem,więc haft mnie uspokaja .
3.Nie umiem odmawiać,gdy mnie ktoś o coś prosi,nawet ,gdy to bardzo wpływa na moje wcześniejsze plany.
4.Panicznie boje się pająków(arachnofobia) .Za robactwem innego rodzaju,też nie przepadam.
5.Ponad życie kocham mojego czteroletniego syna,ale czekałam na niego 16 lat,więc to chyba usprawiedliwione.
6.Obecnie zaczynam nową pracę.Nie jest to niestety ta wymarzona,ale może kiedyś się uda.
7.Uwielbiam sery,sałatkę grecką,ogórki małosolne.Dla mnie wędliny mogłyby nie istnieć.
8.Kawę piję raczej z przyzwyczajenia niż dla walorów smakowych.
 To byłoby na tyle.Resztę pewnie tak się kiedyś wygada na blogu.
Nie przekazuję "pałeczki" dalej,bo większość już tak brała udział w tej zabawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...